Friday 24 June 2011

PETRONAS wink~ wink~





alhamdulilah..setelah bebulan2 aku tanam anggur..akhirnye biznes anggur aku menjadi! hahaha aku dapat keje kat petronas ..kat mane?? haa kat semban sebelum masuk bukit sambung tuh..hahhaa..so kepade kawan2 yang lalu kat kawasan tu, singgah la ya..have a break!
bile kene interview tdi, huhu nervous! cam kene serangan jantung pown ade gak..padahal bukan ade ape sgt pown kan..
walaupun 2 bulan, aku akan berusaha sungguh2 untuk keje tu..coz boss aku tu ade ckp tdi x mustahil awak bleh dpt gaji smpi cecah rm1000 klu awak tunjuk prestasi bagus...huhu~ wlupun bagi sesetengah org RM 1000 tu x bnyk mane..tpi pade aku tu da cukup bnyak..at least kurg kan cikit beban mama n abah waktu aku msuk u nanti..diorg tu da pening da..laptop la, duit belanje lgi, persiapan sume..hurmm~~ x pe..biar susah2 dulu..aku x kisah pown ..wlupun jejalan nek kete oren tu,..hahaha..old skool tuh!
ahad nih aku akan mulekan keje tuh! wah!! shift pagi plak...bgus la..at least aku x memalaskan diri lagi da pasni..
so, bile kite pergi tempat baru, of coz la member baru, n apetah lagi...cerita baru la pas ni..tapi cerita lame still go on..

p/s : sweet2 je bile tgok member aku nyer blog! cute jer..same2 la tgok ye..ni ha ..unknownqilah.blogspot.com

No comments:

Post a Comment