Friday 17 June 2011

harry potter




wow!! Harry Potter adalah satu cerita  yg aku x kan mizz bile tgok wayang..mostly sume cite nye sume aku tgok kt wayang and aku ade koleksi kesemua cerita die.TAPI !!! ade satu hari tu kakak aku g format laptop then die da g atu da kat abg kedai tu soh wat back up file. bile aku blik aku carik sume folder aku sume HILANG!!! aarrggghhh nak ngamuk pown ade..bukan mrahkan kakak aku tu..mrahkan budk kedai tuh!!sabor je la! semua gamabr dri skola kat SMK Jelai dulu sampai gmbar time PDT sume hilang...plus sume movie2 yg aku collect kat dalam tu satu pown x de da..huhuhu~~ boys over flower, ur beautiful Harry Potter full episode ...redha je la...skunk nih plak lap top nih ntah kenape x bleh masuk bnyk cerita..name je da format!

ohh aku lupe plak..terpanjang plak membebel pasal laptop kan..
Haaa!! Harry potter ni pade aku la, satu cerita yg unik. plus penulis nya sangat mempunyai imaginasi yg tinggi! x semua orang ade bakat mcam die..x terpikir dek akal aku yg x aktif nih untuk wat cerita2 cam tuh..aku penah buat cerita ker??? hahahha x de plak ... pada aku la, bukan nak membangga2 kan negara len tpi memg diorg talented..nak wat cmne kan..
aku x de la fanatik sgt ngan cerita tu, tpi suke sekadar sebuah cerita tu je..x de la sampai aku simpan poster ke hape ke sume..x de maknenye..

aku ingt satu dri cerita HP nih, aku g tgok ngan mak cik aku..tgh2 sedp layan citer, aku ingt ateh aku tgok jugk la kan, skali die tdo la!! haahhaha samapi citer tu hbis plak tu..almaklumlah wayang tu an sejuk...jawabnye aku sorg la yg menghabiskan popcorn ngan air yg besau tuh..hehehehe~~



 Darth  vader pown layan Harry Potter gak!! hahakz =P

No comments:

Post a Comment