Friday 17 June 2011

demam korea!

park shin hye

yoon eun hye


super junior lar!!




kat sini aku nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kepade semua kawan2 satu praktikum aku H3P6  dimana lelaki @ pompuan kat prak nih sume kene demam korea!! perghh!! memg diorg hafal name2 penyanyi, pelakon, lagu2 korea nih..aku nih takat muke tu aku ingt la..tpi setiap sorg je da ade 2 ke 3 name ex: park shin hae, yoon eun hye..huh!! x larat mak cik doo!!.. tpi memang aku layan ar cerita korea..cerita je..lagu sume x.. kehebatan dak prak aku nih , dahsyat!! diorg smpi bleh berdebat pasl arits2 korea tuh! huhu~ tang aku plak terkebil2 dengar..hahahha gelak je la...satu hari prak kitorg kene join pertndingan wat lagu untuk pogram biologi! haa time tu waktu praktis sume jadi..lagu koreal, jepun sume keluar..hahaha..tgh2 rehat sempat plak kami yg perempuan nih men galah panjang dalam dewan..hadooiii!! tang dak laki wat video..sengal! time tu la aku kenal super junior! first time! ketinggalan btol aku..n lagunya adalah no others  and that song became one of my favourite song now!  bile aku tgok youtube video korea x kan miz la..mesti tgok wlupun sekali..tpi aku x minat la nak g konsert mereka tu kan..hahaha..sebb aku memg x pernah diajar oleh semua anggota keluarga (atok, arwh wan, mama, ateh, kak yah, kak n, pak ngah sekeluarga) aku untuk g konsert..

bersyukur aku dididik baik oleh mereka sejak kecik....alhamdulillah..
 untuk pertandingan biologi tdi plak..hahahahah akhirnya kami menang jugak..wlupun hanya tempat ke-3..menang la jugk...x sia2 usaha kitorg..
to all H3P6, good luck k..and thx for da sweet moment with all of u!




No comments:

Post a Comment