Wednesday 20 February 2013

Bila Hakikat Kebenaran itu adalah yang Sebenar-benarnya





Aku hakikatnya kuat.
Bukan fizikal yang aku maksudkan
aku kuat untuk mengatasi semua ini dari berlaku
cuma apa yang aku sedihkan
diperlakukan seperti tidak pernah wujud langsung dalam hidup kau
PERNAH TAK KAU FIKIR APE YANG AKU RASE BILA KAU PERLAKUKAN AKU MACAM TU
- Tiap kali berada berhampiran, kau akan lari ke tempat lain
- Tiap kali berselisih kau buat aku ibarat orang asing
- Kau boleh bersembang dengan orang lain tapi bukan aku
- Kau palsukan semua benda yang jadi
- kau hilangkan semua kenangan indah dlama persahabatan kita
- kau hilangkan semua

aku tak pernah mintak untuk kau balas ape yang aku rasa
aku tak pernah minta untuk kau tanya apa-apa yang terjadi kat aku
aku tak pernah mintak untuk kau buat mcam nie
aku tak pernah mintak untuk kau bergurau senda
aku tak mintak semua tu

KAU

-TAK perlulah bertanya ape yang terjadi dekat aku walaupun bende tu kau nampak depan mata, sebab aku tak perlukan simpati PALSU KAU, PERASAAN AMBIL BERAT YANG KAU BUAT-BUAT
-TAK perlulah bertegur langsung dengan aku jika itu yang kau nak, SEBAB aku bukan BERSAHABAT dengan orang yang hanya tahu menyakiti HATI DAN PERASAAN SAHABATNYA
-TAK tak perlu untuk membuat seolah-olah tidak ada apa yang berlau, SEBAB HAKIKATNYA KAU DAH TAHU KEBENARANYA DAN KAU SENDIRI MINTA UNTUK DIBENCI
- TAK perlu untuk mengetahui segala apa pasal aku lagi. SEBAB KAU AKU ANGGAP SUDAH MATI

mungkin kejam, keji segala perkataan aku ni,tapi kau pernah fikir tak kalau kau ditempat aku. kalau PEREMPUAN YANG KAU SUKAN KAN TU BUAT SEMUA NI DEKAT KAU. KAU PERNAH FIKIR TAK????

AKU RELA HILANG SEGALA PERASAAN YANG ADA DARI HILANG PERSAHABATAN. TAPI ITU YANG ENGKAU NAK. ENGKAU NAK HILANGKAN KEDUA-DUANYA. aku akan cuba bersungguh-sungguh untuk usahakan. demi hajat terakhir kau tu.

AKU AKAN TETAP MENJADI AKU. dan ingat setiap ape yang kita buat pada orang, semua perkara itu akan berlaku balik pada kita. aku tak mendoakan keburukan untuk kau, tapi itulah hakikatnya.


AKU TAK PERNAH KENAL KAU, ORANG YANG AKU KENAL DAHULU HAKIKATNYA DAH MATI DARI HATI AKU

No comments:

Post a Comment