Friday 11 January 2013

Allah tempat aku mengadu. bantu aku wahai Allah

kau. tahu tak aku sedih dengan kau.
tahu tak aku akan lepaskan kau.
kau tahu tak aku tak boleh nak berdepan dengan kau.
kau tahu tak aku x mampu untuk terus menyokong kau lagi.
Pergi! tolong la PERGI.
jangan timbulkan lagi perasaan indah yang wujud dalam hati aku nie
aku x pernah nak salahkan kewujudan kau.
tapi aku nak salahkan diri aku
sebab gagal mengawal perasaan yang aku rasa sekarang
aku sangat pasti aku bukan org yang kau maksudkan
setiap doa aku, sering kali disebut nama kau.
untuk kita dipertemukan dengan orang yang lebih baik
orang yang mampu untuk membawa kita kejalan Allah
Ya Allah..
aku mohon pada engkau.
sesungguhnya perasaan cinta ini juga datang dari engkau
mana mungkin aku sebagai hamba mampu menolak
namun aku tidak mempunyai kepastian. bahawa aku adalh orang itu
oleh itu, daripada aku terus hanyut hidup dalam angan-angan indah ku ini,
kau berikanlah aku petunjuk
berikan aku kekuatan menghadapi hari esok
tanpa ada lagi perasaan ini.
Aku Lepaskan Kau Pergi Dari Hati Aku.

No comments:

Post a Comment