Sunday 14 August 2011

Don't know what to do!




orang kate bile menunggu sakit..huhuhu..agk la..tunggu sape?? ahahha..aku pown x tau btol ke aku ni menunggu ke ape ke an..hurmm..tu la masalah nye...Fatimah Hanim...setia menjadi pendengar setia..mengetahui semua cerita hidup aku. memahami perangai aku.memahami segalanya tentang aku..
Ema..macammane ek?? hurmmm..bia kan aje la ek..macam yg die cakap tdi kat aku...odah..aku tau stu hari nanti ade nye..ahahaha..korunk yg membaca mesti x pahamkan??pelik jer..ahahhabiasalah hati perempuan..lebih kuat berahsia..menceritakan kisahnye melalui lagu, gmbar, ayat2 bunge2 nih..tpi bila mengharapka ade org yg faham..hati memg sakit..sbb die x kan fahamm...
seperti yg aku cakap tdi..menceritakan melalui lagu..layann~~~ ahahaha..

                                                                     read those lyrics...

p/s: entah ape ntah angin aku hri nih..hehehe~~

No comments:

Post a Comment