Tuesday 9 August 2011

BUSY!! BUKAN BUSY BODY K!!







Aku agak sibuk kebelakangan ni..kerja..jage my mama kat hospital, persiapan nak masuk u lagi..so mintak maaf x pat nak update blog slalo..tpi aku harap aku pat teruskan smpi aku kawin la..ahahhaah
aku harap ade org paham..coz aku bukan sengaja nak bizikan diri aku ke ape k..mintak maaf la klu ade yg membaca terasa..sbg kawan kita kene seupport kawan bukan MENJATUHKAN kawan kita..thanks coz rmi gak member2 yg ambil berat..to someone: aku da bersedia nak buang perasaan ni jauh2..kita kawan je..btol2 kawan je lepas nie..mintak maaf sbb pendamkan perasaan ni sebelom ni k..tpi dont worry..kita da jadi macam biasa balik..sape someone tu???hehehe..die tau die 'someone' klu die bace bende nih..

sekarang aku da sgt sayangkan tempat keje nie..tpi biasa la..hidup, bertemu dan berpisah itu adalah normal.. xsangke diorgpat terima aku kat sini..paham keadaan masing2..sayang korunk..pasni kita akan berpisah but insyaAllah kita akan jumpe lagi k...g pown petronas tempat fav aku..aahhahah..shima..selamat belajar ke tempat jauh . zarina..good luckuntuk TESL. kak dira..thanks coz bg tumpang bali..ina..thanks for being nice to me..kak fiza, kak eca, kak zura, kak sham, shafiq , ewan, mem n boss  semua..terima kasih!!!




lepas nie kehidupan aku berubah lagi~~

No comments:

Post a Comment