Tuesday 12 July 2011

NERVOUS!!!








X lame lgi result upu bakal keluar..seperti biasa semua oorg bakal menggigil kepale lutut memasing..termasuk la aku...sebenarnye da lame aku x terpikir pasal nie..tdi tetbe kawan aku ingt an aku ..huhuhu terus cuak..nak wat cmner an..kite redha je la ngan keputusan tu...coz semuanya ada hikmahnya..mane aku dapat..aku pown x tau...
Allah x kan menguji hambaNya jika hambaNya itu tiak mampu untuk mengharungi setiap ujianNya.. maksudnya semua dugaan kepada kita ada penyelesaian nya..jgan terlalu mudah mengalah or ambil tindakan yang x berape pandai contoh:bunuh diri, ikut haluan yg salah, amek dadah , minum arak n bnyk lgi..jgn terlalu singkatkan pemikiran kita.kerana bnyk jalan yang disediakan kepada kita..hanya terpulang kepada kita untuk memilih jalan yang mana satu..klu terasa diri kita x senang, segala yg kita buat x menjadi, maka kembali lah kita kepada yg asal..minta petunjuk dari Allah..hanya Dia lebih mengetahui..

p/s : wish all of u good luck for upu k..

No comments:

Post a Comment