Monday 5 September 2011

selamat tinggal





hari ini aku akan mulakan perjalanan ke hidup baru..memulakan perjalanan ke arah seorang penuntut universiti. perkara yang aku nanti ketika aku berumur 16 tahun telah terjadi. Syukur ke hadrat Ilahi..kerana tanpa Dia mengizinkan maka aku x kan berada sejauh ini. ini first time ani aku melangkah keluar dri negeri sembilan untuk belajar. sebak rase hati meninngalkan mama yang kurang sihat berdua dengan ateh. sebak bile nak meninggalkan   rumah ini. padahal aku boleh je balik tpi entah..hati ni rase macam bile aku pergi nanti aku da x balik dah. buat mama..jage diri..odah mintak maaf sebab slaloo buat mama rase susah hati semua..odah ni degil banyak..kak n, bg deni time kasih sudi tolong hantar aku..susahkan korunk je an. kak yah tq hantar aku beli barang semua. ateh time kasih sbb jage kitorg n jage mama. InsyaAllah odah akan cube yg terbaik kali nih. buat KAMU... jage diri..jangan sakit..good luck..I'm doing my best to make u happy as a friend.

p/s   sehingga jumpe lagi  =)

No comments:

Post a Comment